سبک زندگی فامیلا


 

غذا چی بپزم یک سؤال تکراری است که تقریباً تمام خانم های خانه دارد روزانه با آن دست به گریبان اند. همه افراد دوست دارند غذاهای متنوع در طول روز و هفته مصرف کنند و به همین علت انتخاب یک غذای مناسب برای طبخ کار راحتی نیست. غذایی که تمام مواد اولیه آن را در اختیار داشته باشید و وقت کافی نیز برای تهیه آن در اختیار شما باشد. همچنین عامل مهم تر این که بر اساس ذائقه ی تمام افراد خانواده بتوان آن را ترکیب بندی کرد. به همین علت است که انتخاب غذای مناسب برای وعده ناهار یا شام کار آسانی نیست و برخی مواقع ساعت ها ذهن یک خانم خانه دار را سؤال غذا چی بپزم به خود مشغول می کند.

غذا چی بپزم که خوشمزه و با کیفیت باشد؟

بدون شک کیفیت اهمیت بالایی در تهیه غذا دارد. کیفیت غذا فقط به طعم آن برنمی گردد. بلکه باید به این نکته دقت داشته باشیم که ارزش غذایی بالا مهم است. اگر یک خانواده ی معمولی هستید، غذاهای متنوع تری را برای پاسخ به سؤال غذا چی بپزم در دسترس دارد؛ اما زمانی که فرد با رژیم غذایی خاص در خانه دارید و ممکن است برخی از مواد غذایی را نتواند به راحتی مصرف کند، این مشکل بیشتر خود را نشان می دهد و انتخاب های شما محدود تر خواهد شد.
برای وعده ی ناهار اکثر افراد غذاهای چلو خورشت و پلویی را بیشتر ترجیح می دهند. به همین علت خانم ها معمولاً این بخش از غذا را نسبت به وعده ی شام راحت تر تهیه می کنند.
انتخاب غذای خانواده معمولاً با توجه به ذائقه ی غذایی افراد صورت می گیرد. ممکن است یک غذا در خانواده ای خوشمزه محسوب شود و در بین اعضای خانواده ی دیگری اصلاً مورد پذیرش نباشد. از این رو خانم های خانه دارد برای جواب به سؤال غذا چی بپزم یک سری از غذاها را از لیست خود مجبور هستند که حذف کنند.

غذا چی بپزم برای یک سفره ایرانی

فرهنگ غذایی برای هر کشور به مقدار زیادی اختصاص به همان ملت دارد. هر چند در سال های اخیر به علت تعاملات بیشتر با مردم دیگر کشورها، غذاهای ترکیبی از کشورها دیگر نیز در دسترس است اما روی هم رفته غالب انتخاب برای غذا چی بپزم را، غذاهای ایرانی که اکثراً پایه ی اصلی آن ها نان یا برنج است تشکیل می دهند. غذای نونی بیشتر برای وعده ی شام مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در هر شهر و فرهنگ کشور نیز می توان غذاهای متنوعی را مشاهده کرد که بیشتر با کم و زیاد کردن ترکیبات مختلف به یک غذای خاص تغییراتی در آن ها داده می شود. هر کسی می تواند تعدادی از غذاهای ایرانی و حتی فرنگی را که با ذائقه ی خانواده ی خود مطابقت دارد در یک لیست کامل تهیه کرده و در دسترس داشته باشد. در این صورت هنگامی که می خواهد غذا چی بپزم را پاسخ دهد، می تواند از بین گزینه های متنوعی که در بین آن ها هست با در نظر گرفتن موارد متعددی که بررسی شد سریع تر انتخاب کند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت