سبک زندگی فامیلا


 

غذای خوشمزه با مرغ تنوع زیادی دارند. امروزه ذائقه غذایی مردم به خصوص نسل جوان با غذاهای مختلف فرنگی ترکیب شده است و این عامل باعث شده تا با یک ماده ی غذایی تعداد زیادی غذا بتوان با روش های مختلف تهیه کرد. مرغ یکی از مواد اولیه در دسترس و خوشمزه است که اکثر افراد آن را دوست دارند. با توجه به این که اکثر افراد در تمام سنین به آن علاقه دارند و روش های پخت متنوعی هم دارد، می توان آن را جزو اقلام پرمصرف در سفره ی ایرانی ها محسوب کرد. غذای خوشمزه با مرغ برای شام که جزو غذای نونی است نیز به روش های مختلف تهیه می شود.

غذای خوشمزه با مرغ و غذای نونی

دلایل مختلفی وجود دارند که غذاهایی با ترکیب مرغ را در بین مردم رایج کرده است. مرغ یکی از منابع غنی پروتئین است و می توان آن را جایگزین گوشت قرمز کرد که هم چربی بیشتری دارد و هم هزینه بالاتری را بر دوش خانواده می گذارد. از این رو غذای خوشمزه با مرغ توسط آشپزهای حرفه ای به صورت متنوع پخت می شود. غذای نونی که با مرغ تهیه می شود هم برای مهمان و هم برای خانواده غذایی مناسب است و در وعده ی شام به راحتی می توان آن را تهیه کرد. زمان پخت نیز برای مرغ کوتاه تر است و می توان سریع تر آن را تهیه کرد. از این رو تهیه یک غذای خوشمزه با مرغ برای زمان هایی که وقت کم دارید نیز مناسب است. طبخ مرغ به روش های مختلفی صورت می گیرد که بسته به ذائقه ی فرد و خانواده است. برخی افراد دوست دارند مرغ را آب دار بپزند و برخی هم از مرغ سوخاری و سرخ شده استفاده می کنند. همچنین می توان غذای خوشمزه به عنوان یک غذای نونی با مرغ تهیه کرد و آن را با مواد اولیه مختلف دیگر نیز ترکیب کرد و برای هر ذائقه ای از آن استفاده برد.

غذای خوشمزه با مرغ برای شام

وعده ی شام بهتر است از یک غذای سبک انتخاب گردد. به همین علت اگر از مواد غذایی گوشتی استفاده می کنید بهتر است پخت آن کامل باشد. تهیه بهترین غذا با مرغ برای شام می تواند در ساعات اولیه شب صورت گیرد تا زمان لازم برای هضم آن وجود داشته باشد. به همین علت استفاده از آن برای آخر شب توصیه نمی شود. با این حال اگر مرغ پخت کامل و مناسبی داشته باشد هضم آن سریع تر صورت می گیرد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.
طعم مرغ در یک خوراک ترکیبی از مواد مختلف مانند سبزیجات می تواند یک غذای خوشمزه با مرغ را برای شما فراهم کند و در کنار دیگر مواد هم طعم بهتری داشته باشد و هم سبب شود تا شما غذایی سبک برای وعده ی شام داشته باشید. همچنین در مهمانی های خود از چند نوع مرغ با ترکیبات مختلف می توان بهره برد. برخی افراد بوی مرغ را نمی پسندند و به همین علت استفاده از ترکیباتی دیگر در کنار آن سبب می شود تا عطر و طعم بهتری پیدا کند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت