سبک زندگی فامیلا


اگر کودک شما بد غذا است و به سختی می‌توانید او را پای میز صبحانه، ناهار یا شام بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقداری خلاقیت به خرج دهید و غذای نونی را به جای غذاهای فست فود یا غذاهای برنجی وارد سفره غذایی خانواده خود کنید. تجربه نشان داده که کودکان غذاهایی که با نان سرو می‌شود را بیشتر دوست دارند و به دلیل این که برای خوردن این غذاها به هیچ قاشق و چنگالی نیاز نیست، راحت‌تر آن‌ها را امتحان می‌کنند.
غذاهای نونی که برای کودکان در نظر گرفته‌اید را می‌توانید به صورت یک لیست مرتب دسته بندی کنید و انواع صبحانه، انواع ناهار و انواع شام را مطابق برنامه‌ای که تنظیم کرده‌اید برای فرزند دلبند خود آماده کنید. اگر کودکتان به غذاهای خاص علاقه‌مند است، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سیب زمینی که یک ماده غذایی محبوب برای کودکان است کمک بگیرید و چندین و چند مدل غذا را آماده کنید.
در اینجا چند مدل غذای حاضری با سیب زمینی که کودکان با لذت آن‌ها را امتحان می‌کنند برای آشنایی بیشتر معرفی شده است. هر کدام از این غذاها را می‌توانید برای یک وعده غذایی آماده کنید و کودک خود را با سرو غذاهای مورد علاقه‌اش به غذا خوردن تشویق نمایید.


توپک سیب زمینی یک غذای نونی برای مهمانی

انتخاب یک غذای نونی یا برنجی برای مهمانی بسیار سخت‌تر از انتخاب غذای روزانه برای اعضای خانواده است. اگر نمی‌دانید اشخاصی که در مهمانی هستند چه سلایق و علایقی دارند به شما پیشنهاد می‌کنیم چندین مدل فینگر فود را آماده کرده و روی میز مزه بچینید. با وجود تنوع بالای مزه‌ها همه حتی کودکان می‌توانند غذای دلخواهشان را انتخاب کرده و میل کنند و از شرکت کردن در مهمانی لذت ببرند.
یکی از فینگر فودهای خوشمزه که هم می‌توانید آن را به تنهایی سرو کنید و هم به همراه نان، توپک سیب زمینی است. توپک سیب زمینی را هم می‌تواند با استفاده از سیب زمینی و ادویه جات تهیه کنید و هم در میان آن پنیر پیتزا و گوشت قرار دهید. با توجه به این که روی توپک سیب زمینی را یک لایه پودر سوخاری پوشانده است، این فینگر فود ترد و خوشمزه را که برای کودکان بسیار دوست داشتنی است می‌توانید در مهمانی تولد یا مهمانی‌های عصرانه سرو کنید.

غذا با مرغ چرخ کرده و سیب زمینی

برای تهیه یک غذای نونی با مرغ چرخ کرده و سیب زمینی دست شما باز است. هم می‌توانید سیب زمینی را آب‌پز کرده و سپس با مرغ چرخ کرده ترکیب کنید و پس از اضافه کردن ادویه جات درون روغن سرخ کنید و کتلت مرغ را آماده نمایید. هم می‌توانید مرغ چرخ کرده را به صورت کباب تابه‌ای تهیه کنید و سیب زمینی را سرخ کرده و کنار آن قرار دهید.این غذای خوشمزه را می‌توانید به همراه نان یا برنج سرو کنید.
با توجه به این که غذای نونی سیر کننده تر است، به شما پیشنهاد می‌کنیم این غذا را که سریع و راحت آماده می‌شود به همراه نان فانتزی یا نان محلی، سس‌های مختلف و نوشیدنی‌های دلخواهتان سرو کنید.
کتلت مرغ برای سرخ کردن به روغن زیادی نیاز دارد اما برای تهیه کباب تابه‌ای مرغ می‌توانید آن را بدون روغن و با حرارت کم بپزید و یک غذای سالم وخوشمزه برای فرزند دلبندتان آماده کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت