سبک زندگی فامیلا


تهیه یک غذای نونی خوشمزه با مرغ چرخ کرده به اندازه‌ای که تصور می‌کنید سخت نیست. با توجه به این که دستور پخت های متنوعی برای تهیه این مدل غذا در پیش روی شما قرار دارد، به راحتی می‌توانید غذای دلخواهتان را آماده و سرو نمایید.

تنها نکته‌ای که برای انتخاب یک غذای نونی که با مرغ چرخ کرده تهیه می‌شود باید مورد توجه قرار دهید، این موضوع است که آیا می‌خواهید یک غذای سنتی و اصیل ایرانی را با استفاده از موادی که دارید آماده کنید یا این که می‌خواهید منوی غذایی بین المللی را بررسی کرده و یک غذای متفاوت را که توسط مردمان دیگر کشورها پخته می‌شود امتحان کنید.

اگر می‌خواهید یک غذای خوشمزه با مرغ چرخ کرده برای مهمانی آماده کنید، حتماً باید به انتخاب دورچین‌های متناسب با آن توجه داشته باشید. برای تهیه یک غذا برای خانواده نیز باید به این نکته توجه کنید که اعضای خانواده چه مدل غذاهایی را می‌پسندند و مطابق سلیقه همه یک غذای مناسب را انتخاب و آماده کنید.

غذای نونی برای مهمانی با استفاده از مرغ چرخ کرده

کیک مرغ یکی از غذاهایی است که با استفاده از گوشت مرغ چرخ کرده می‌توانید آن را تهیه کنید. این کیک با کیک‌های معمولی که برای جشن‌ها و مهمانی‌های مختلف آن را سفارش می‌دهید بسیار متفاوت است. کیک مرغ یکی از غذاهای بین المللی است و برای مهمانی‌های مجلل نیز می‌توانید آن را تهیه کرده و به همراه سس مخصوص سرو کنید.

سوفله مرغ یکی دیگر از غذاهایی است که می‌توانید آن را به همراه نان سرو کنید. سوفله مرغ با استفاده از مرغ چرخ شده که با مواد دیگر ترکیب شده و روی آن را پنیر پیتزای گریل شده پوشانده است تهیه می‌شود. این غذا یکی از بهترین انواع شام برای مهمانی تولد یا مهمانی‌های ها و دورهمی های دوستانه است.

خوراک مرغ قلقلی یکی دیگر از انواع غذای نونی است که هم می‌توانید آن را در مهمانی سرو کنید و هم برای اعضای خانواده این غذا را آماده نمایید. برای تهیه خوراک مرغ قلقلی می‌توانید انواع سبزیجات تازه خرد شده را با مرغ چرخ شده ترکیب کنید و پس از این که سایر مواد را با آن‌ها مخلوط کردید، قلقلی ها را سرخ کرده و به همراه سویا سس یا سس‌های دیگر که برای این غذا مناسب هستند سرو کنید.

خوراک مرغ قلقلی غذایی است که هم می‌توان آن را به همان نان خورد و هم به همراه برنج. به همین دلیل سرو این غذا برای مهمانی که سلیقه افراد حاضر در آن را نمی‌دانید مناسب خواهد بود.

غذای حاضری با سیب زمینی و مرغ چرخ شده

غذاهایی که در بین ترکیبات آن‌ها سیب زمینی قرار دار بسیار زیاد هستند. از انواع غذای نونی برای مهمانی تا انواع کوکوها و کتلت‌ها را می‌توان با استفاده از سیب زمینی آماده کرد. کتلت مرغ چرخ کرده و سیب زمینی برای افرادی که به دنبال تنوع غذایی هستند یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این غذا را می‌توانید به همراه نان، دوغ، سبزی خوردن، ترشی، ماست و انواع سالاد خوشمزه میل کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت