سبک زندگی فامیلا


 

پخت ساده ای که برای انواع غذای سریع برای سرو کردن موجود است سبب می شود که در وقت و زمان طبخ صرفه جویی شود. این امر برای افرادی که وقت زیادی برای پخت غذا ندارند بسیار مناسب می باشد. در واقع برای این که بتوان یک غذای ساده و خوش طعم را تدارک دید لازم است که اصول این روش از پخت و پز را به شکل مناسب رعایت کنید. استفاده از ترکیباتی که به عنوان ماده اولیه غذا در نظر گرفته می شوند باید به گونه ای باشد که نیاز به زمان پخت طولانی نداشته باشد. در واقع می توان گفت انواع غذای سریع دارای تنوع بالایی می باشند به گونه ای که برای افرادی با ذائقه های مختلف قابل مصرف می باشند. اگر مواد اولیه برای غذا به درستی انتخاب شوند دارای کالری و ویتامین های مناسب بوده و به عنوان یک وعده غذایی قابل مصرف هستند و یک غذای ساده با انرژی لازم در اختیار خواهید داشت. در رژیم های غذایی مختلف می توان انواع گیاهان و مواد غذایی گوشتی را به نحوی گنجاند که آماده کردن آنها در سریع ترین زمان ممکن صوت بگیرد و دارای طعمی لذیذ و مورد پسند همه افراد خانواده باشد.
پخت ساده در مورد آماده کردن انواع غذای سریع برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد. بسیاری از خانم ها به دلیل مشغله های کاری و کمبود وقت تمایل به پخت غذای سریع و خوش طعم دارند. برای تهیه انواع غذای سریع و ساده می توانید از مواد غذایی موجود در منزل و ترکیب آنها در مدت زمانی کوتاه غذایی خوش طعم را آماده کنید. تهیه غذای ساده معمولا یا با استفاده از گوشت چرخ کرده و گوشت مرغ تهیه می شود. در صورتی که به استفاده از گوشت در تهیه غذای ساده علاقه مند نیستید می توانید از انواع سبزیجات برای تهیه غذای گیاهی خوشمزه و مفید استفاده کنید و برای افزایش پروتئین غذایی، تخم مرغ آب پز را در کنار آن سرو کنید.
منظور از غذای سریع غذاهایی هستند که پخت ساده و آسانی دارند. از جمله غذای ساده که می تواند برای وعده های غذایی ناهار و یا شام تهیه شوند شامل: املت، سمبوسه، انواع کوکو، انواع اسپاگتی و پاستا و.... می باشند. برای تهیه و پخت انواع کوکو به مواد غذایی خاصی نیاز ندارید. از انواع کوکوهای خوش طعم که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد کوکو سبزی می باشد. برای تهیه این غذا به سبزی کوکو، تخم مرغ و ادویه جات دلخواه نیاز دارید.
از دیگر انواع غذای سریع می توان کوکوهای پر طرفدار مانند کوکوی سیب زمینی را نام برد که به دو روش می توانید آن را درست کنید. ترکیب مواد غذایی به کار رفته در این نوع غذا سیب زمینی، تخم مرغ و ادویه جات دلخواه می باشد. در صورت تمایل می توانید به سرعت این غذای ساده را با مواد ساده تهیه و میل کنید.
برای تهیه سمبوسه به عنوان یک غذای سریع با سرعت مناسب می توانید از ترکیب سیب زمینی با ادویه جات برای پر کردن مواد درون خمیر استفاده کنید و یا با استفاده از ترکیب گوشت چرخ کرده همراه با سبزی های معطر و ادویه جات یک غذای ساده و طعمی متفاوت را تجربه کنید.

تهیه انواع غذای سریع

سیب زمینی برای پخت بسیاری از انواع غذای سریع و خوش طعم مورد استفاده قرار می گیرد. لازم است بدانید که این ماده غذایی منبع ویتامین B6 و ویتامین C می باشد و در حفظ سلامتی بدن نقش مهمی دارد. مهم ترین فواید سیب زمینی کمک به کاهش فشار خون، محافظت از قلب، کمک به درمان بیماری های ناشی از سرطان و روماتیسم و درمان التهاب می باشد.
تخم مرغ نیز از آن دسته از مواد غذایی سرشار از پروتئین محسوب می شود که برای تهیه غذای ساده بسیار پرکاربرد می باشد. با استفاده از ترکیب تخم مرغ به صورت خام و یا آب پز شده می توانید غذاهای متنوعی را در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید. افرادی که با مشکل کمبود آهن مواجه هستند و کلسترول بالایی دارند بهتر است در رژیم روزمره خود این ماده ی غذایی را جای دهند.
پروتئین موجود در تخم مرغ در ردیف غنی ترین پروتئین ها قرار می گیرد. خوراک مرغ غذای سریع و خوش طعم می باشد که به راحتی تهیه می گردد و دارای طعمی رضایت بخش می باشد. برای تهیه این غذای ساده به سینه مرغ، گوجه فرنگی، پیاز، سیب زمینی و کمی روغن نیازدارید. این غذای ساده بسیار سالم می باشد و انتخابی مناسب برای افرادی است که در معرض چاقی قرار دارند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت