سبک زندگی فامیلا


آموزش آشپزی ایرانی شامل ارائه دستور پخت و تهیه انواع غذا و دسرهای خوشمزه ایرانی می باشد که برای هر خانم کدبانویی لذت بخش و جالب توجه است. با استفاده از روش های اصولی آشپزی ایرانی می توانید بهترین و خوش طعم ترین غذاها را در مدت زمانی کوتاه و با استفاده از مواد اولیه سالم و مقوی تهیه کرده و از نوش جان کردن غذاهای آماده شده نهایت لذت را ببرید. در روش های ارائه شده برای آموزش آشپزی ایرانی همه مراحل از آماده کردن مواد اولیه تا مراحل پخت و سرو به صورت دقیق توضیح داده می شوند تا تجربه تهیه یک غذای فوق العاده و خوشمزه را داشته باشید. دستور تهیه هر نوع غذای ایرانی به دلیل روش های خاص پخت که برای آن موجود است نیاز به تجربه و تخصص دارد. از این رو انجام روش های پخت متنوع به صورت گام به گام می تواند برای هر بانوی باسلیقه ای جالب باشد و آقایان را نیز علاقمند به طبخ انواع غذا نماید. توجه به دستورالعمل های خاص یا به عبارتی ریزه کاری های موجود در حین طبخ غذا حائز اهمیت بوده و طعم غذا را دوچندان لذیذتر خواهد کرد.

آشپزی ایرانی از دیرباز تا کنون دارای اصول و روش های متفاوتی است و در واقع آشپزی ایرانی به عنوان یک هنر خاص تلقی می شود. در روش های ارائه شده ای که تحت عنوان آموزش آشپزی ایرانی موجود هستند می توان بر اساس شاخصه های متعددی غذاهای ایرانی را تقسیم بندی کرد. در واقع با در نظر گرفتن روش های پخت و تهیه مواد اولیه متنوعی که برای آماده کردن هر یک از انواع غذای ایرانی موجود است تنوع در طعم مشاهده می شود.
غذاهای ایرانی انواع مختلفی دارند که از معروف ترین آنها می توان به آبگوشت و قورمه سبزی اشاره کرد. هر کدبانوی باسلیقه ای می تواند با بکارگیری اصول صحیح آشپزی ایرانی نوع دلخواهی از غذا را آماده کند و در ضمن از آشپزی خود لذت ببرد.
در واقع آشپزی ایرانی ریشه در سنت ها و فرهنگ ایرانی دارد و انواع غذا برای وعده های غذایی به شکل رایج دارای طرز پخت متفاوتی می باشند. استفاده از ترکیبات مناسب و با اندازه مطلوب می تواند طعم غذا را لذیذتر کرده و این یکی از مهم ترین مواردی است که در آشپزی ایرانی مورد توجه قرار می گیرد. اضافه کردن چاشنی های متنوع و ادویه جات خوش طعم مخصوص برای انواع غذا سبب لذیذتر شدن و در نهایت مورد استقبال قرار گرفتن غذا برای ذائقه های متفاوت خواهد شد.

تنوع در آشپزی ایرانی

تنوع در آشپزی ایرانی به اندازه ای زیاد است که می توانید با وجود مواد اولیه موجود هر نوع دلخواهی از غذا را تهیه کنید به شرط آن که اصول صحیح آشپزی را در این مورد به کار ببرید. برای آماده کردن غذاهای اصیل ایرانی از جمله کله پاچه و حلیم، ترکیب مناسب مواد اولیه سبب می شود که غذایی مخصوص و بسیار لذیذ آماده شود.
نکات طلایی موجود در آموزش آشپزی ایرانی به عنوان نکات کلیدی و مهم در حین طبخ غذا می باشند که سبب متمایز شدن طعم غذا خواهد شد. ترفندهای موجود برای اضافه کردن هر یک از ترکیبات اولیه باید به دقت مورد توجه قرار بگیرند تا در نهایت طعم یک غذای اصیل را بچشید. یکی از نکاتی که در آشپزی ایرانی وجود دارد این است که از ترکیباتی مانند سبزیجات و گوشت و انواع مواد اولیه در گروه های غذایی می توان استفاده کرد. در واقع با تغییر روش های پخت به سادگی می توان غذا را تبدیل به یک غذای رژیمی و سالم کرده و در عین حال که طعم خوب غذا حفظ شده سلامتی آن نیز در نظر گرفته شود.
طبخ صحیح غذا در آموزش آشپزی ایرانی به این منظور است که ارزش غذایی مواد موجود به بهترین شکل ممکن حفظ شود. در واقع هنگام تهیه و پخت غذا باید دقت کرد که مواد و املاح موجود در هنگام طبخ ارزش غذایی خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنند در این صورت غذا برای همه گروه های سنی از کودکان تا بزرگسالان مفید می باشد. انواع غذاهای سالم گیاهی با دستور پخت مناسب می توانند در بهترین شکل ممکن برای سلامتی مفید بوده و در زمره غذاهای رژیمی نیز دسته بندی می شوند.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت