سبک زندگی فامیلا


تا نام سالاد به میان می‌آید همه به دنبال این هستند که یک سس چرب برای سالاد آماده کنند تا طعم سبزیجات دل‌نشین‌تر شود. اگر چه سالادهای غرق در سس مورد پسند اغلب افراد واقع می‌شوند، اما یک سالاد رژیمی نیستند و حتی از غذاها چرب و برنجی نیز چاق کننده تر هستند.
اگر در رژیم غذایی به سر می‌برید و می‌خواهید سالاد را برای کاهش اشتهایتان استفاده کنید، بی‌شک سالادهای رژیمی بهترین انتخاب برای شما هستند. این سالادها دارای ویتامین بسیاری برای بدن می‌باشند. همچنین با توجه به این که سالاد رژیمی کم کالری است، با خوردن آن نگرانی از بابت این که وزنتان افزایش پیدا کند نخواهید داشت.
برای تهیه یک سالاد خوشمزه رژیمی دستورالعمل‌های مختلفی وجود دارد. در این مقاله چند مدل سالاد رژیمی معرفی شده است تا افرادی که می‌خواهند وزن کم کنند از آن‌ها ایده گرفته و یک سالاد خوشمزه را برای وعده غذایی شام یا به عنوان میان وعده آماده کرده و نوش جان کنند.


سالاد فصل رژیمی با سس مخصوص

سالاد فصل به عنوان یکی از پرطرفدارترین سالادها شناخته می‌شود. این سالاد را می‌توانید حتی در فست فودها و رستوران‌ها به همراه غذا سفارش دهید و نوش جان کنید. توجه داشته باشید که سالاد فصل رژیمی دستورش همانند سالاد فصلی است که همیشه آن را در خانه برای مهمانی آماده می‌کنید.
برای تهیه این سالاد به خیار، گوجه و کاهو نیاز دارید. برخی از افراد به صورت سلیقه‌ای به سالاد فصل نخود فرنگی، ذرت بخارپز شده، قارچ و هویج رنده شده نیز اضافه می‌کنند. پس از آماده کردن سالاد فصل برای تهیه سس آن می‌توانید از ماست، مقداری آبلیمو، روغن زیتون و نعنا خشک شده استفاده کنید.
سالاد فصل با این سس طعمی فراموش نشدنی خواهد داشت. با استفاده از این دستورالعمل می‌توانید سالاد رژیمی را در هر زمانی که دوست دارید تهیه کنید و نوش جان نمایید.


سالاد انار و کلم قرمز یک سالاد رژیمی خاص و منحصر به فرد

اگر در فصل انار هستید و می‌خواهید یک سالاد رژیمی آماده کنید که خاص و منحصر به فرد باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم سالاد کلم قرمز و انار را آماده کنید.
برای تهیه این سالاد باید کلم قرمزها را خرد کنید و چند بار کلم‌ها را درون آب قرار دهید و آبکش کنید تا طعم تلخی که کلم دارد گرفته شود و کلم‌ها نسبتاً نرم‌تر شوند. سپس باید انارها را دان کرده و با کلم قرمزها ترکیب کنید.
پس از این کار شما می‌توانید تنها با نمک و مقداری آبلیمو سالاد را مزه دار کرده و سرو کنید یا این که مقداری ماست هم برای خوش طعم تر شدن به سالاد بیفزایید.


سالاد رژیمی تن ماهی

افراد زیادی هستند که در بین انواع سالاد رژیمی به دنبال غذایی هستند که در آن از مرغ یا ماهی تن استفاده شده باشد. برای تهیه سالاد تن ماهی به سیب زمینی، پیازچه، جعفری، تن ماهی، آبلیمو، ماست، نخود فرنگی، ذرت و خیارشور خرد شده نیاز دارید.
برای تهیه این سالاد کافی است ماهی تن را گرم کنید و آن را با سیب زمینی آب پز شده که به صورت نگینی خرد شده ترکیب نمایید. سپس سبزی‌های خرد شده، سبزیجات و... را به سالاد اضافه کنید. این سالاد بسیار خوشمزه و سیر کننده است و یک وعده غذایی کامل به حساب می‌آید. سالاد رژیمی تن ماهی را می‌توانید به عنوان ناهار یا شام نیز میل کنید.

 یکی دیگر از سالادها سالاد اسپایسی است که می توانید طرز تهیه آن را مطالعه کرده و از طبخ، طعم و مزه آن لذت ببرید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت