سبک زندگی فامیلا


 

غذا بدون گوشت و مرغ جزو غذاهایی است در یک وعده ی غذایی می توان مصرف کرد و طعم بسیار خوبی هم داشته باشد. این غذاها از انواع ترکیبات دیگر مانند سبزیجات، حبوبات، لبنیات و مواردی از این قبیل تهیه می شود و به علت این که اکثر مواد مغذی که در گوشت و مرغ وجود دارد در این غذاها یافت می شود، می توان از آن ها به عنوان یک غذای کامل یاد کرد. به عنوان مثال آش رشته یک غذای بدون گوشت و مرغ است که بسیار خوش طعم و مغذی است.

غذا بدون گوشت و مرغ با طعم خوب

نمی توان این نکته را انکار کرد که اکثر غذاها با مرغ و گوشت طعم خوبی پیدا می کنند. به همین علت است که مصرف این اقلام بالا است و طرفداران زیادی دارد. از این رو هنگامی که صحبت از غذای بدون گوشت و مرغ می شود معمولاً طعم های ساده که تعداد کمتری آن را می پسندند، به یاد می آید. غذا بدون گوشت و مرغ با کیفیت را هم می توان تهیه کرد. اگر ترکیبات این غذاها به گونه ای انتخاب شود که طعم خوبی پیدا کند می توان به راحتی آن را برای یک مهمانی نیز تدارک دید. این کار از یک آشپز حرفه ای برمی آید که به تجربه بسیاری از ترکیبات را برای خوش طعم کردن غذاها دریافته است. از این رو استفاده از مواد غذایی مختلف نیز می تواند در کنار هم ترکیبی عالی را ایجاد کند. غذای بدون مرغ و گوشت زیادی هم وجود دارد که مورد توجه افراد زیادی است و می توان با طعم دار کردن آن با سبزیجات معطر و ادویه های مختلف به خوبی یک وعده ی غذایی عالی با آن تهیه کرد. این غذاها معمولاً سالم تر هستند و سریع تر هم آماده می شوند.

غذا بدون گوشت و مرغ چه مزایای و معایبی دارد؟

گوشت و مرغ جزو مواد غذایی محبوب هستند. به همین علت می توان گفت به علت مصرف زیاد آن در بین وعده های غذایی اکثر افراد را دچار بیماری هایی مانند چربی خون، فشار خون بالا، افزایش وزن و ... می کند. این مواد غذایی در کنار املاح معدنی و آهن بالایی که دارند، چربی زیادی را در بافت های خود ذخیره کرده اند که با مصرف آن ها به بدون وارد می شوند. به همین علت بهتر است در مصرف آن ها زیاده روی نشود. پس بهتر است تعداد بیشتری از وعده های غذایی خود را شامل موارد دیگر و غذا بدون گوشت و مرغ کنید تا سالم تر بمانید. افرادی که دارای رژیم غذایی گیاهخواری هستند گوشت و مرغ و فراورده های آن ها را از غذای خود حذف می کنند و دائم غذای بدون گوشت و مرغ می خورند. البته حذف کامل آن ممکن است سبب کمبود یک سری املاح معدنی و آهن در بدن شود؛ اما اگر می خواهید غذا بدون گوشت و مرغ را به صورت طولانی مدت مصرف کنید، بهتر است مواد غذایی جایگزین مانند حبوبات را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا نگرانی از بابت سو تغذیه نداشته باشید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت