سبک زندگی فامیلا


در سال های اخیر تحرک افراد به خاطر ورود تکنولوژی به زندگی انسان ها بسیار کمتر از قبل شده است، این موضوع خود باعث بروز مشکلات بسیار گسترده ای در جامعه شده است. معمولا افرادی که تحرک کافی نداشته باشند، دچار افزایش وزن می شوند. افزایش وزن یا چاقی خود می تواند باعث بروز بیماری های بسیار مختلفی در بدن انسان شود. یکی از راهکارهایی که می توان به کمک آن کاهش وزن را تجربه نمود، استفاده از غذای رژیمی می باشد. معمولا هر کدام از غذاهای رژیمی را باید طبق اصول آشپزی تهیه نموده تا هم از نظر کالری در وضعیت مناسبی قرار داشته و هم از نظر طعم و مزه در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. این موضوع کمک می کند تا همه افراد با میل و رغبت بسیار بیشتری غذای رژیمی را مورد استفاده قرار بدهند. غذای رژیمی می تواند برای کنترل کالری وارد شده به بدن تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. زیرا کالری اضافه برخی از غذاها باعث چاقی در اغلب افراد می گردد. این موضوع باعث اهمیت بسیار زیاد انواع غذای رژیمی در سلامتی افراد مختلف شده است.

تاثیر غذای رژیمی در کاهش وزن

غذای رژیمی دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آنها می تواند تاثیر متفاوتی برای کاهش وزن داشته باشد. معمولا برخی از نمونه های غذای رژیمی می توانند باعث سیری افراد و بی میلی آنها به سایر غذاها بشوند. این نوع از غذاهای رژیمی می توانند اشتهای فرد را کاهش داده و اجازه ندهند افراد بیش از حد مجاز غذا مصرف نمایند. معمولا این روش می تواند یکی از بهترین راه ها برای لاغر شدن به نظر برسد. زیرا با مصرف کم غذا می توان وزن را به راحتی کاهش داد. نوع دیگری از غذاهای رژیمی می توانند سوزاندن کالری توسط بدن را بیشتر و سریع تر بنمایند. بدین ترتیب معمولا کالری های اضافه در بدن جمع نخواهند شد. این موضوع کمک نموده تا این غذاهای رژیمی در هر خانه ای دارای طرفداران مخصوص به خود باشد. نمونه دیگری از غذاهای رژیمی دارای مزایای دو گروه اول می باشند. بدین ترتیب معمولا افرادی که می خواهند کنترل مناسبی بر روی وزن خود داشته باشند، می توانند از هر نمونه غذای رژیمی که به آنها اشاره ای مختصر شده است، استفاده نمایند.


آشنایی با برخی از مواد غذایی موثر در کاهش وزن

معمولا برای تهیه یک غذای رژیمی مناسب جهت کاهش وزن باید بتوان مواد غذایی را شناسایی نموده که می توانند در کاهش وزن موثر باشند. گوشت های بدون چربی و ماهی را می توان از جمله مواد غذایی به شمار برده که می توان به کمک آنها پروتئین مورد نیاز بدن را تامین نمود. تامین پروتئین می تواند در کاهش اشتهای افراد نیز تاثیر بسیار مناسبی داشته باشد. تخم مرغ و یا تخم سایر پرندگان نیز این توانایی را داند که بتوانند با سیری طولانی مدت، از مصرف بیش از حد سایر مواد غذایی جلوگیری نمایند. این موضوع باعث شده تا در انتخاب مواد غذایی جهت پخت غذای رژیمی دقت بیشتری بشود.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت