سبک زندگی فامیلا


سیب زمینی یکی از مواد غذایی به شمار می رود که دارای فواید بسیار زیادی در کاهش وزن می باشد. بدین ترتیب می توان با استفاده از سیب زمینی غذاهای رژیمی با کیفیت و خوش طعم تهیه نمود. معمولا غذای رژیمی دارای سیب زمینی می تواند با توجه به داشتن پروتئین پروتئاز2 که یک نوع پروتئین مهار کننده می باشد، می تواند در کنترل و کاهش وزن تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند غذای رژیمی سالم و مقوی تهیه نموده و به دنبال انتخاب مواد اولیه مناسب و کاربردی می باشند، می توانند سیب زمینی را انتخاب نمایند. سیب زمینی معمولا احساس سیری بسیار مناسبی را برای مصرف کننده ایجاد نموده و این موضوع باعث می شود تا فرد مصرف کننده در طول روز نیاز به مواد غذایی با حجم بالا نداشته باشد. همین موضوع کمک می کند که اشتها و میل به غذا خوردن نیز کمتر شود و بدین ترتیب غذای رژیمی دارای سیب زمینی از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. این موضوع باعث شده تا اغلب افرادی که اضافه وزن داشته، پخت غذای رژیمی با سیب زمینی را در دستور کار قرار بدهند.

چگونگی تهیه غذای رژیمی ساده با سیب زمینی

معمولا شاید در ذهن اغلب افراد سیب زمینی به عنوان یکی از موارد غذایی چاق کننده جا افتاده باشد، این در حالی است که در واقع نوع پخت غذای رژیمی با سیب زمینی تاثیر بسیار موثری در چاق کننده بودن و یا لاغر کننده بودن غذاهای دارای سیب زمینی دارد. معمولا نمونه هایی از غذا که حاوی سیب زمینی سرخ کرده بوده، در چاق شدن افراد موثر بوده و می توانند برای بدن بسیار مضر نیز باشند. از طرفی افرادی که غذای رژیمی با سیب زمینی را به صورت آب پز تهیه می کنند، می توانند از رژیمی بودن و لاغر کننده بودن غذا اطمینان حاصل نمایند. این موضوع کمک نموده تا افرادی که می خواهند غذای رژیمی با سیب زمینی تهیه نمایند، سیب زمینی را آب پز نموده و افرادی که رژیمی بودن غذا برای آنها اهمیت چندانی نداشته، می توانند سیب زمینی را به صورت سرخ کرده نیز در غذا ها مورد استفاده قرار بدهند. بدین ترتیب چگونگی تهیه غذای رژیمی می تواند در تاثیر گذاری آن نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.


مزایای تهیه غذای رژیمی ساده با سیب زمینی

یکی از مزایای اصلی استفاده از سیب زمینی در تهیه و پخت انواع مختلف غذای رژیمی خاصیت سیر کنندگی بسیار مناسب آن می باشد. بدین ترتیب معمولا اشتهای کاذب افراد را به راحتی از بین می برد. این موضوع باعث شده تا اغلب افرادی که در طول روز تمایل به مصرف مواد غذایی مختلف را داشته، احساس سیری پیدا نموده و از مصرف انواع مختلف مواد غذایی اجتناب نمایند. بدین ترتیب مصرف انواع غذای رژیمی تهیه شده با سیب زمینی می تواند باعث شود تا میزان کالری که بدن در طول روز دریافت می کند کمتر شده و این موضوع تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارد.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت