سبک زندگی فامیلا


در قسمتهای قبل با انواع غذای رژیمی آشنا شدیم اما در این بخش می خواهیم شما را با سالاد های رژیمی آشنا کنیم. اغلب مردم علاقه مند به سبزیجات هستند چرا که ضمن اینکه این سبزیجات شما را سیر می کنند، دارای فیبر بسیار زیادی نیز هستند که همانطور که میدانید فیبر باعث آسان شدن هضم می شود. در اینجا می خواهیم شما را با انواع سالاد های رژیمی آشنا کنیم.


سالاد سیب زمینی

یکی از خوشمزه ترین انواع سالاد ها سالاد سیب زمینی است که شباهت بسیاری به سالاد الویه دارد اما به جای سس مایونز باید از ماست ایسلندی استفاده کنید که در نتیجه باعث می شود کالری این غذا تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کنید. همانطور که میدانید یکی از عوامل چاقی سیب زمین سرخ کرده است اما همین سیب زمینی اگر پخته شود، غذای رژیمی محسوب می شود و شما می توانید آن را با انواع سبزیجات طبخ کنید و از آن لذت ببرید.

غذای رژیمی، تن ماهی یا میگو؟

شاید برای شما هم سوال باشد که غذاهای دریایی نیز جز غذاهای رژیمی محسوب می شوند یا خیر. باید بدانید که اغلب این غذاها به دلیل فسفر بسیار زیادی که دارند در برنامه غذایی همگان جای دارند. شما میتوانید با پخت نسبی میگو و یا استفاده از تن ماهی در انواع سالاد ها، غذایی پر خاصیت و خوشمزه را تهیه کنید. شما میتوانید از سبزی هایی نظیر بروکلی، اسفناج، سیب زمینی، کدوی سبز و ... تهیه کنید.


سالاد مرغ

یکی دیگر از سالاد هایی که به آسانی تهیه می شود سالاد مرغ است. همانطور که در مبحث قبل گفتیم مرغ و به ویژه سینه آن است که به دلیل پروتئین فراروانی که دارد، بخش بسیار مهمی از غذاهای رژیمی به شمار می رود. سالاد مرغ معمولا به دو روش تهیه می شود. یکی همان روش متداول است که مانند سالاد اولیه است و دیگری همان سالاد با کاهو و سبزیجات مختلف است که مرغ هم به عنوان از اجزای اصلی به آن اضافه می شود. این سالاد همان سالاد سزار است که اکثریت آن را می شناسند. این سالاد معمولا به یک روش و با کاهو و سینه مرغ کباب شده تهیه می شود.


سالاد سبزیجات

این نوع سالاد که ممکن است توسط برخی مورد استقبال قرار نگیرد به سالا سبز نیز معروف است. این سالاد اغلب سبزیجات مختلف را در خود جای میدهد و شما می توانید بسته به سلیقه و علایق خود این سالاد را تهیه کنید. سالاد سبز میتوانید شامل موارد زیر باشد:
کاهو، کاهوی فرانسوی، خیار، گوجه، کلم بروکلی، بیبی کورن و ... . این موارد بسته به علاقه شما می توانند کم و زیاد شود.
در نهایت...
شاید این یک باور نادرست باشد که غذاهای رژیمی اغلب غذاهایی هستند که طعم مطبوعی ندارند. این غذاها اگر به روش های خاص و با چاشنی های خاص تهیه شوند بسیار باب طبع خواهند بود و شما میتوانید با این غذاها همراه با تنی سالم، روحی سالم را نیز پرورش دهید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت