سبک زندگی فامیلا


شام چی بپزم؟ این سؤالی است که خانم های خانه دار تقریباً هر روز با آن سر و کله می زنند و بسیار اعصاب خرد کن است. هر چند مواد غذایی مختلفی در دسترس دارید ممکن است باز هم نتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که چه غذایی تهیه کنید. ولی اگر بخواهید یک غذای خوشمزه برای شام بپزید باید یک سری نکات را رعایت کنید که در این مقاله به آن ها می پردازیم.

لیستی برای پاسخ به شام چی بپزم داشته باشید

اگر می خواهید راحت تر به این سؤال پاسخ دهید که شام چی بپزم؟ بهتر است یک بار که وقت کافی داشتید بنشینید و تمام غذاهایی را که می شناسید و می توانید برای شام از آن ها استفاده کنید لیست کنید. سعی کنید از منابع غذایی مختلف استفاده کنید. معمولاً با یک ترکیب غذایی با کمی تغییر غذاهای متنوعی می توانید بپزید. از این رو با توجه به این ترکیبات و انواع مواد اولیه، غذاهای مختلف را بنویسید تا در هر زمانی که از خودتان پرسیدید برای شام چی بپزم؟ به سراغ آن بروید و بین لیستی که دارید یکی را انتخاب کنید. بدین صورت می توانید راحت تر برای پختن شام اقدام کنید.
بهتر است لیست غذایی خود را هر چند وقت یک بار به روز کنید و غذاهای جدیدی که یاد گرفته اید را هم در آن ها قرار دهید. هر خانم خانه داری ذائقه ی غذایی اعضای خانواده ی خود را می شناسد از این رو می تواند راحت تر برای این لیست غذایی اقدام کنید. سعی کنید غذاهایی را که برای تمام اعضای خانواده قابل پذیرش است را در اول لیست قرار دهید و آن ها را برای هنگامی که از خود می پرسید برای شام چی بپزم؟ در اولویت قرار دهید تا دچار تشویش برای بقیه ی اعضای خانواده و شام او نشوید.
غذاهای ساده تر و در دسترس تر را نیز در اولویت قرار دهید تا در زمانی که می خواهید آشپزی کنید مجبور نباشید به دنبال مواد اولیه ی غیر معمول تر باشید.

برای شام چی بپزم که خوشمزه باشه؟

پاسخ به این سؤال کاملاً بسته به ذائقه ی افراد هر خانواده است. بهتر است بدانید که ذائقه های غذایی اکثراً اکتسابی اند. از این رو اکثر اعضای خانواده ها معمولاً عادات غذایی مشابه دارند و روز به روز این عادات غذایی بیشتر شبیه هم می شود. پس پاسخ به این سؤال که شام چی بپزم که خوشمزه و لذیذ باشد در هر خانواده می تواند جواب های مختلفی داشته باشد.
هنگامی که یک خانم شروع به آشپزی می کند با توجه به ذائقه ی غذایی خود، همسر و فرزندانش آشپزی می کند؛ اما این موضوع در مهمانی ها کمی مشکل می شود و باید از غذاهایی استفاده کنید که اکثر مردم آن را دوست دارند. به عنوان مثال اکثر افراد آبگوشت را به عنوان یک غذای خوشمزه می پسندند و جزو غذاهای خوشمزه ی ایرانی محسوب می شود. همچنین خوراک هایی که با گوشت و مرغ تهیه می شود معمولاً مورد پذیرش اکثر افراد هستند. به همین علت می توانید از این غذاها برای پاسخ به سؤال برای شام چی بپزم؟ بهره ببرید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت