سبک زندگی فامیلا


یکی از دغدغه‌هایی که ساعت‌ها ذهن خانم‌های خانه دار را درگیر می‌کند، این موضوع است که شام چه بپزم یا برای ناهار باید برای چه غذایی تدارک ببینم. یک غذای ساده و جدید می‌تواند ابتکاری باشد یا آن را از دستورالعمل‌هایی که دیگران امتحان کرده‌اند یاد گرفته باشید.
این غذاها را می‌توانید برای وعده‌های مختلف غذایی تهیه کرده و در کنار دیگر اعضای خانواده نوش جان کنید.
در اینجا دستور چند مدل غذای جدید و ساده ارائه شده است. این غذاها ممکن است در رده غذای حاضری بدون گوشت قرار بگیرند و مانند غذای ساده با سیب زمینی و گوجه برای یک شام سبک مناسب باشند یا این که غذایی سرشار از مواد غذایی پرکالری بوده و انتخاب مناسبی برای وعده ناهار باشند.

کباب تابه‌ای مرغ یا گوشت یک غذای ساده و خوشمزه

کباب تابه‌ای یکی از غذاهای ساده و خوشمزه است که برای پخت آن نیاز به هیچ دنگ و فنگ خاصی نخواهید داشت.
برای پخت این غذا باید گوشت چرخ کرده مرغ یا گوشت قرمز چرخ کرده را تهیه کنید. سپس گوشت را با پیاز و ادویه‌های مختلف ترکیب کنید. پس از این که چند ساعت گوشت درون یخچال استراحت کرد، باید آن را درون ماهیتابه پهن کنید و یک لایه فلفل دلمه‌ای و یک لایه گوجه روی آن بچینید و سپس زعفران آب کرده و رب را روی غذا بریزید و به آن زمان بدهید تا بپزد.
کباب تابه‌ای یک غذای انرژی‌زا و خوشمزه است. این غذا را می‌توانید به تنهایی یا به همراه برنج نوش جان کنید.


سوپ‌های مختلف

سوپ‌های مختلف از جمله غذاهای ساده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را برای وعده غذایی شام آماده کنید. اگر چه سوپ پیش غذا محسوب می‌شود، اما برای یک شام سبک سوپ بهترین گزینه خواهد بود. سوپ‌ها نمونه‌های مختلفی دارند. برخی از افراد سوپ جو را می‌پسندند و برخی دیگر به سوپ رشته علاقه‌مند هستند. سوپ شیر یا سوپ سفید نیز از جمله غذاهایی است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد.
سوپ شیر سرشار از مواد مغذی است. درون این سوپ آب مرغ، شیر، قارچ و جو پرک وجود دارد. افرادی که می‌خواهند یک غذای رژیمی و در عین حال مقوی را تهیه کنند، سوپ شیر بهترین گزینه برای آن‌ها خواهد بود.
پخت انواع سوپ‌ها راحت است و مانند غذاهای اصیل نیازی نیست که برای تهیه این غذاها ساعت‌ها در آشپزخانه حضور داشته باشید. برای تهیه سوپ، کافی است مواد اولیه غذا را خرد یا رنده کرده و درون قابلمه بریزید و پس از این که مواد اولیه پختند و آماده شدند ادویه‌ها و رب یا شیر را به غذا اضافه کرده و سپس جو یا رشته را به سوپ بیفزایید.پس از گذشت چند دقیقه سوپ آماده سرو خواهد بود.
سوپ را می‌توانید بدون آب مرغ نیز تهیه کنید. سوپی که تنها با سبزیجات طبیعی و ارگانیک تهیه شده باشد، یکی از غذاهای مناسب برای افرادی است که گیاهخوار هستند یا از رژیم غذایی پیروی می‌کنند.
سوپ یک غذای ساده است؛ اما در عین حال دستور پخت های مختلفی برای طبخ این غذا وجود دارد؛ بنابراین برای وعده ناهار یا شام می‌توانید سوپی را آماده کنید که با ذائقه شما سازگارتر است.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت