سبک زندگی فامیلا


با توجه به این که رعایت رژیم غذایی در طولانی مدت سخت است، افرادی که با اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کنند به دنبال این هستند که در کمترین زمان ممکن بیشترین وزن را کنند. اگر چه این کار از نظر علمی منطقی نیست که در زمان کوتاه وزن زیادی از دست بدهید، اما در برخی مواقع افرادی که اضافه وزن دارند ناچار هستند از این رژیم‌های غذایی استفاده کنند.
به عنوان مثال فردی که چند هفته دیگر جشن نامزدی را در پیش رو دارد یا فردی که می‌خواهد برای عروسی دوستش مانند نگینی در میان جمع بدرخشد، حتماً به دنبال راه حلی برای لاغری سریع خواهد بود. این روش کاهش وزن تنها برای برخی از افراد جواب می‌دهد.
اگر دو تا 5 کیلو اضافه وزن دارید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر این وزن را کم کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم دستورات رژیم کانادایی را مطالعه کنید و اگر قادر به استفاده از این برنامه غذایی هستند، این رژیم غذایی را امتحان نمایید.
در اینجا برخی از غذاهایی که به کاهش وزن سریع کمک شایانی می‌کنند معرفی شده‌اند.

خوراک قارچ و هویج

یکی از این غذاها خوراک قارچ و هویج شده است. برای تهیه این غذا باید ابتدا پیاز، قارچ، هویج، زردچوبه، روغن زیتون و ادویه جات و نمک را آماده کنید.
در اولین مرحله از تهیه این غذا باید پیاز را با یک قاشق مرباخوری روغن زیتون تفت دهید. سپس باید قارچ‌های خرد شده و هویج خرد شده را به پیازها اضافه کنید و آن‌ها را نیز مقداری تفت دهید. در مرحله بعد باید ادویه جات و نمک را به غذا اضافه کنید.
در این مرحله باید مقداری آب به غذا اضافه کنید و درب آن را بگذارید تا قارچ و هویج بپزد و ادویه‌ها به خورد غذا بروند. پس از آماده شدن می‌توانید این خوراک خوشمزه را نوش جان کنید.

کوکو سبزی رژیمی

کوکو سبزی یکی از غذاهای خوشمزه است که طرفداران زیادی دارد. این غذا را هم می‌توانید به صورت رژیمی تهیه کنید و هم به صورت سرخ شده.
برای تهیه کوک سبزی رژیمی ابتدا باید سبزی کوکو را با چند سفیده تخم مرغ ترکیب کنید. سپس نمک و زردچوبه و یک حبه سیر رنده شده را به مواد اضافه نمایید.
پس از این که سبزی و مواد دیگر را خوب مخلوط کردید، ماهی تابه را روی گاز قرار دهید و پس از این که ماهیتابه گرم شد کوکو سبزی را به صورت قالبی درون آن بریزید. سپس درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید که کوکو بپزد. پس از اماده شدن غذا می‌توانید آن را نوش جان کنید.
اگر می‌خواهید بیشتر وزن کم کنید می‌توانید کرفس و کدو بخارپز شده یا خام را در کنار غذاهای رژیمی در نظر داشته باشید. کدو کم کالری و سیر کننده است و کرفس یکی از چربی سوزهای قوی می¬باشد.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت