حتماً نام فینگر فود بارها در مهمانی‌های مختلف به گوشتان خورده است. فینگر فودها با غذاهای دیگر متفاوت هستند. یک فینگر فود می‌تواند به صورت غذای نونی در مهمانی سرو شود و میان وعده‌ای مناسب باشد یا با استفاده از سبزیجات و گوشت تهیه شود و هدف از سرو آن بیشتر زینت بخشیدن میز مزه باشد تا سیر کردن مهمان‌ها.
در هر صورت با هر هدفی که فینگر فودها را آماده می‌کنید باید به این موضوع توجه داشته باشید که همان گونه که مهمان‌ها در بین انواع غذای خوشمزه سرو شده، غذاهای خاصی را انتخاب و نوش جان می‌کنند. برای انتخاب فینگر فودها نیز سلیقه‌های مختلف را باید مد نظر داشته باشید و از بین انواع غذای نونی برای مهمانی چند مدل را در ابعاد کوچک‌تر آماده کرده و سرو کنید.
تنوع مختص انواع شام نیست و می‌توان با توجه به مواد اولیه ساده فینگر فودها را نیز با تنوع بالایی آماده کرد. در اینجا چند مدل از این غذاها که در ترکیبات خود نان دارند معرفی شده‌اند. این فینگر فودها را هم می‌توانید در سمینارها و جلسه‌های رسمی سرو کنید و هم در مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی.


رولت پنیر یک غذای نونی فینگر فودی

با شنیدن نام رولت بی‌شک قیافه این شیرینی در ذهن شما نقش می‌بندند. رولت پنیر که یک غذای نونی فینگر فودی است نیز به دلیل شباهت ظاهری و دستورالعمل مشابهی که با رولت‌های خامه‌ای و شیرین دارد با این نام شناخته می‌شود.
برای تهیه این رولت به یک لایه نان ترتیلا نیاز خواهید داشت. لای این نان یک لایه پنیر و یک لایه کالباس قرار می‌گیرد و پس از این که مقداری سس به مواد اضافه شد رولت پنیر فرم داده می‌شود. سپس می‌توانید این فینگر فود نونی را برش دهید و آن را در ظرف مزه قرار دهید.
رول پنیر یکی از غذاهای خوش طعم و خاص است و افرادی که در مراسم حضور دارند از خوردن آن لذت می‌برند.


نان، پنیر خیار گوجه یک غذای نونی فینگر فودی

یادآوری نوستالژی‌هایی که عده زیادی با آن‌ها خاطره دارند همیشه هیجان انگیز است. اگر می‌خواهید یک مهمانی خاص ترتیب دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در میان انواع مزه‌ها نان، پنیر خیار گوجه را به عنوان یک غذای نونی فینگر فودی نوستالژی آماده کنید.
یک لایه نان تست برش خورده که روی آن یک حلقه خیار و یک برش پنیر و یک تکه گوجه قرار دارد و یک خلال دندان این تکه‌ها را به هم چسبانده، قطعاً می‌تواند خاطره یک قاضی که همیشه از جمله محبوب‌ترین غذاها برای کودکان و بزر¬گترها بوده را برای مهمان¬ها زنده کند.


نان و پنیر و سوسیس یک غذای نونی فینگر فودی

همانطور که برای تهیه غذا با مرغ چرخ کرده و غذای حاضری با سیب زمینی نیاز به مقدمه چینی ندارید و در کمترین زمان می‌توانید یک غذای خوشمزه را آماده کنید. برای تهیه یک غذای نونی فینگر فودی با نان و پنیر و سوسیس هم نیازی نیست که زمان زیادی صرف کنید.
کافی است یک تکه نان برش خورده را آماده کنید و یک برش پنیر و سپس یک تکه سوسیس روی آن قرار دهید. سپس باید فینگر فودها را چند دقیقه درون فر قرار دهید تا پنیر آب شود و سوسیس سرخ شود. این فینگر فود طعمی دل‌چسب و خوشمزه دارد.