سبک زندگی فامیلا


غذاهای رژیمی برای هر وعده غذایی وجود دارند. اگر می‌خواهید از همان ابتدای روز تا ساعتی که چشم‌هایتان می‌بندید تنها غذای سالم نوش جان کنید، باید غذاهای کم کالری و سیر کننده را بشناسید.
رسپی های زیادی وجود دارند که مطابق آن‌ها می‌توانید غذاهای رژیمی خوشمزه را که متعلق به کشورهای مختلف جهان هستند آماده کنید. هر یک از این رسپی ها یا دستورالعمل های پخت غذا مطابق با مواد اولیه بخصوصی تنظیم شده‌اند و برای تهیه یک غذای رژیمی خاص و خوشمزه باید قبل از هر کاری مواد اولیه که در دستور پخت آن ارائه شده را تهیه کنید.
در اینجا چند مدل غذای ساده و جذاب رژیمی معرفی شده است تا غذاهای سالم را بیشتر بشناسید.

غذاهای رژیمی برای هر وعده غذایی و سرو اوتمیل برای صبحانه

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است. اگر این وعده غذایی را جدی نگیرید، در طول روز بارها گرسنه خواهید شد و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را نخواهید داشت. به همین دلیل ممکن است به ریزه‌خواری روی بیاورید که دشمن قسم خورده رژیم‌های غذایی است. با ریزه‌خواری در طول روز، بدون این که متوجه شوید کالری زیادی را وارد بدن خود خواهید کرد و همین امر مانع از کاهش وزن شما می‌شود.
اوتمیل یکی از غذاهای خوشمزه و مقوی برای وعده صبحانه است. اوتمیل به عنوان یکی از غذاهای رژیمی، نمونه‌های مختلفی دارد و دستورالعمل زیادی برای تهیه آن ارائه شده است. مطابق سلیقه غذایی که دارید می‌توانید این غذا را آماده و نوش جون کنید.
اصلی‌ترین موادی که در تهیه تمام اوتمیل ها استفاده می‌شوند جو دوسر پرک، شیر و عسل است.
برای این که یک اوتمیل خوشمزه داشته باشید می‌توانید شیر را با جو دوسر پرک ترکیب کرده و سپس عسل را به آن اضافه کنید پس از آن باید اوتمیل را یک شب در یخچال قرار دهید و سپس آن را بخورید.
دستور متفاوتی برای تهیه این غذا نیز وجود دارد. در این روش شما باید جو دوسر پرک را مقداری پودر کنید، سپس شیر و عسل را به آن اضافه کنید و اوتمیل را روی حرارت قرار دهید و به اندازه‌ای آن را هم بزنید که غلیظ شود.
اوتمیل را می‌توانید به همراه دارچین، موز، توت فرنگی، شکلات رنده شده و ... نوش جان کنید.

سالاد سزار یکی از غذاهای رژیمی منحصر به فرد

تنها اسپاگتی‌های ایتالیایی نیستند که به عنوان یکی از غذاهای بدون برنج به شهرت زیادی دست پیدا کرده‌اند و از طرفداران زیادی برخوردار هستند، بلکه دیگر غذاهای ایتالیایی مانند سالاد سزار نیز با استقبال خوبی از سوی افرادی که به سالم خوری پایبند هستند مواجه شده¬اند. این سالاد را می‌توانید در وعده غذایی ناهار یا شام نوش جان کنید.
برای تهیه سالاد سزار رژیمی به فیله مرغ، نان تست، روغن زیتون، سیر، پنیر پارمسان و کاهو نیاز دارید. برای تهیه این سالاد باید کاهو را پس از شستن برش بزنید. برش‌های کاهو برای این سالاد باید به گونه‌ای باشد که کاهوی خرد شده اندازه‌ای بزرگ‌تر از کاهوهای برش خورده برای سالاد فصل داشته باشند.
سپس باید فیله مرغ را مزه دار کرده و آن را گریل کنید. در مرحله بعد باید سیر را رنده کرده و با نان تست و روغن زیتون خوب ترکیب کنید. سپس نان سیرها را مقداری روی حرارت تفت دهید تا طعم دار شوند. در مرحله آخر نان تست و فیله‌های گریل را درون ظرفی که کاهو در آن قرار دارند بریزید و روی آن مقداری پنیر پارمسان ریخته و نوش جان کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت