دستور غذا فامیلا


اغلب ما انسان ها برای طبخ غذا به خصوص در مهمانی ها به دنبال غذاهایی هستیم که خوشمزه، سالم و متنوع باشند. برای ایجاد تنوع می توان یک غذای نونی برای مهمانی تهیه کرد . گاهی نیز هنگام پختن شام برای خانواده خود نیاز به یک غذای نونی داریم که بتواند تغذیه مناسبی برای افراد خانواده باشد و ویتامین های مورد نیاز آن ها را تامین کند. امروز دستور پخت هورن نروژی را آموزش می دهیم که می تواند این نیازها را برطرف کرده و غذایی باب میل همه باشد. این غذای نونی خوشمزه را حتما امتحان کنید.

تعداد نفرات: 4 نفر                    زمان آماده سازی: 30 دقیقه

مواد لازم

  1. خمیر یوفکا: 1 بسته
  2. ژامبون (خرد شده): 600 گرم
  3. پنیر پیتزا: 400 گرم
  4. سس خردل: به مقدار لازم
  5. کنجد (پوست کنده): 2/1 پیمانه
  6. تخم مرغ: 1 عدد
  7. سس گوجه: به مقدار لازم
  8. آویشن و زنجبیل: به مقدار لازم
  9. روغن زیتون: به مقدار لازم
  10. زیتون (حلقه شده): 200 گرم

طرز تهیه

  1. ابتدا سس گوجه، آویشن و زنجبیل را با هم مخلوط کنید، خمیر را روی سطح کار پهن کنید و از سس آماده شده روی آن بمالید. ژامبون و زیتون را روی سس ریخته در لایه بعد پنیر رنده شده بریزید.
  2. خمیر را به آرامی به شکل رول ببندید، تخم مرغ را با چنگال بزنید و لبه خمیر را ببندید. با برس آشپزی از مایه تخم مرغی روی خمیر مالیده و کنجد و پنیر بپاشید.
  3.  در سینی فر فویل پهن کرده و با روغن زیتون چرب کنید. هورن ها را چیده و در فر با حرارت 200 درجه سانتی‌گراد به مدت 15 دقیقه بپزید.

نکات آشپزی

  1. می‌توانید به جای ژامبون از گوشت چرخ شده استفاده کنید و به آن سبزیجات معطر اضافه کنید.
  2. می‌توانید به جای خمیر یوفکا از خمیر پیراشکی استفاده کنید.
  3. این غذا را می‌توانید با سس سفید، خردل یا قرمز میل کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت