دستور غذا فامیلا


 غذاهایی که لذیذ هستند و مورد توجه بسیاری از مردم جهان واقع می شوند اغلب با گوشت تهیه می شوند. این غذاها می توانند به صورت یک غذای نونی تهیه شوند که برای سرو در مهمانی ها بسیار مناسب هستند. برای طعم دادن غذا با گوشت به موادی دیگر از قبیل انواع سس ها و یا سبزیجات نیاز است. هوخ ریپن یک غذای آلمانی است که می توانید آن را امتحان کنید.

مدت زمان پخت: 1 ساعت و 30 دقیقه          تعداد افراد: برای 1 نفر 


مواد لازم

  1. دنده گوساله: 250 گرم
  2. سیب زمینی: 1 عدد
  3. سس ورچستر: 1 قاشق غذاخوری
  4. سویا سس: 1 قاشق غذاخوری
  5. نمک و فلفل: به مقدار لازم
  6. اسفناج: 20 گرم
  7. پرتقال و لیمو: از هرکدام 1 عدد
  8. رزماری: 1 شاخه


طرزتهیه

  1. گوشت دنده گوساله را ابتدا با سویا سس، سس ورچستر، فلفل سیاه و رزماری مزه‌دار کرده و به مدت یک شب دریخچال قرار دهید تا گوشت مزه‌دار شود.
  2. در بافت گوشت شیارهایی ایجاد کنید و رزماری را به صورت ژیگو در داخل آن شیار ها قرار دهید تا طعم رزماری به داخل گوشت نیز نفوذ کند.
  3. گوشت دنده را ابتدا مقداری در روغن زیتون سرخ کرده، سپس داخل فویل پیچیده و در فر با دمای360 درجه فارنهایت به مدت 45 دقیقه قرار دهید.
  4. در این فاصله پرتقال، لیمو و سیب‌زمینی را در روغن زیتون سرخ کنید، اسفناج را نیز بخارپز کرده و به عنوان دورچین در کنار دنده پخته شده سرو کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت