افراد زیادی با شنیدن جمله رژیم لاغری سه روزه سریع تصور می‌کنند که این رژیم غیرواقعی است و به عنوان ابزاری برای جذب کاربر به سمت سایت یا به مطب دکتر تغذیه نوشته شده است. در صورتی که این رژیم غذایی واقعاً وجود دارد و با رعایت کردن آن می‌توانید 3 تا 5 کیلو از وزن بدنتان را در عرض سه تا سه و نیم روز کاهش دهید.
در رژیم لاغری سه روزه سریع برنامه غذایی مشخصی به فرد داده می‌شود. طبق این برنامه غذایی باید تصمیم گیری کنید که آیا می‌خواهید این رژیم غذایی را رعایت کنید یا این که ترجیح می‌دهید از رژیم‌های غذایی ساده‌تر که فرآیند کاهش وزن در آن‌ها کند و آهسته است استفاده کنید.
اگر برایتان خواستگار آمده و برای چند روز آینده جشن نامزدی در پیش رو دارید یا این که به طور کاملاً ناگهانی به یک مهمانی خانوادگی یا دوستانه دعوت شده‌اید که با حاضرین در آن جمع تعارف دارید و نیاز به لاغری سریع دارید، رژیم لاغری سه روزه سریع به شما کمک می‌کند تا چربی‌های انباشته شده در بدنتان را کاهش دهید و زیباتر به نظر برسید.
توجه به این نکته شایان ذکر است که این رژیم غذایی برای افرادی مناسب هستند که اضافه وزن آن‌ها بین سه تا 5 کیلو باشد. در صورتی که اضافه وزن بالای 10 کیلو دارید لاغری سریع هیچ کمکی به متناسب شدن اندام شما نخواهند کرد.


رژیم لاغری سه روزه سریع با رژیم شیر و موز

شیر ماده غذایی سرشار از کلسیم است که به رشد و استحکام استخوان‌ها کمک شایانی می‌کند. افرادی که شیر مصرف می‌کنند کمتر از سایرین به مشکلاتی مانند پوکی استخوان دچار می‌شوند.
موز از میوه‌های سرشار از ویتامین و پتاسیم است و طرفداران زیادی دارد. ترکیب این دو ماده غذایی به شیرموز تبدیل می‌شود که یک نوشیدنی بهشتی است.
اگر می‌خواهید وزن کم کنید و به تناسب اندام برسید و لاغری سریع داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هر روز سه لیوان شیر را با سه عدد موز مخلوط کرده و در طول روز نوش جان کنید.
شیر و موز هر دو سیر کننده هستند و اگر این رژیم غذایی را رعایت کنید احساس گرسنگی زیادی نخواهید داشت. با رعایت رژیم سه روزه شیر و موز می‌توانید حدود 3 تا 4 کیلو از وزنتان را در طول 3 روز کاهش دهید.


رژیم لاغری سه روزه سریع با مصرف سبزیجات خام و پخته

در رژیم لاغری سه روزه سریع که بر پایه سبزیجات بنا شده است، شما می‌توانید در طول روز تنها از سبزیجات تازه یا پخته استفاده کنید. برای این که در طول این رژیم غذایی بتوانید تنوع غذایی را حفظ کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم دستور تهیه انواع سوپ سبزیجات را جستجو کرده و برای هر روز یک سوپ خوشمزه آماده کنید.
سوپ سبزیجات یک سوپ چربی سوز و پاک‌سازی بدن نیز محسوب می‌شود. به همین دلیل حتی کسانی که رژیم غذایی ندارند نیز در طول سال چند بار می‌توانند این رژیم لاغری سریع را امتحان کنند تا هم تناسب اندامشان حفظ شود و هم همیشه بدنی سالم داشته باشند.
برای این که بتوانید با سوپ سبزیجات وزن بیشتری کم کنید، به شما توصیه می‌کنیم از کرفس که یکی از سبزیجات چربی سوز قوی است هم به صورت خام و هم به صورت پخته در طول روز استفاده کنید.