سبک زندگی فامیلا


برای تهیه غذای رژیمی با سینه مرغ دستورات مختلفی وجود دارد. سینه مرغ یکی از منابع غذایی سرشار از پروتئین است و در رژیم غذایی ارزش ویژه‌ای برای این غذا قائل هستند. به نحوی که هر برنامه غذایی که از مربی ورزشی یا دکتر رژیم غذایی دریافت کنید، غیرممکن است یک یا چند غذا که در آن از سینه مرغ استفاده شده وجود نداشته باشد.

سینه مرغ بسیار سیر کننده است و کالری کمی دارد. به همین دلیل است که ورزشکاران برای وعده غذایی شام ترجیح می‌دهند یک مدل غذای رژیمی با سینه مرغ را نوش جان کنند.
برای این که غذاهایی که با سینه مرغ تهیه می‌کنید خوش طعم باشد، باید ابتدا مرغ را با نمک، آبلیمو، زعفران، زردچوبه و مقداری ماست مزه دار کنید.
در اینجا به چند غذای رژیمی که در آن‌ها از سینه مرغ استفاده شده اشاره خواهیم کرد. این دستورات غذایی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید غذاهای متنوعی را برای مواقعی که در رژیم غذایی به سر می‌برید آماده کرده و میل کنید.


غذای رژیمی با سینه مرغ و طرز تهیه خوراک مرغ و سبزیجات

در بین انواع غذای رژیمی با سینه مرغ یک مدل غذا وجود دارد که طرفداران زیادی در بین افرادی که رژیم غذایی را رعایت می‌کنند دارد. خوراک مرغ و سبزیجات طعم و عطری دل‌نشین دارد و برخلاف غذاهای رژیمی متداول، آبپز و بد مزه نیست.
برای تهیه این غذا باید مرغ را آبپز کنید. سپس باید کدو، هویج، بروکلی، فلفل دلمه‌ای را رشته‌ای خرد کرده و آن‌ها را مقداری با یک قاشق روغن زیتون تفت دهید تا نرم شوند. در این مرحله باید سینه مرغ پخته و خرد شده را به همراه ادویه‌های لازم به غذا اضافه کرده و زیر آن را کم کنید تا آماده شود.
خوراک مرغ و سبزیجات را می‌توانید با سبزیجات متنوع تهیه کنید و همین موضوع آزادی عمل شما را برای تهیه غذاهای رژیمی متنوع بیشتر می‌کند.


غذای رژیمی با سینه مرغ و خوراک مرغ و قارچ رژیمی

قارچ یک ماده غذایی پرخاصیت است که در تهیه انواع غذای رژیمی و غیر رژیمی از آن استفاده می‌شود. خوراک مرغ و قارچ رژیمی تمام خواص این ماده غذایی را دارد. اگر می‌خواهید پوستتان در طول رژیم و پس از کاهش وزن شفاف بماند و موهایتان همیشه شاداب و پرپشت باشند، به شما پیشنهاد می‌کنیم این خوراکی خوشمزه را حتماً در طول هفته میل کنید.
برای تهیه این غذای رژیمی با سینه مرغ باید ابتدا سینه مرغ را به صورت تکه‌های مکعبی شکل برش بزنید و آن‌ها را به همراه یک قاشق روغن زیتون تفت دهید. حال سیر و پیاز را تفت دهید و پس از سرخ شدن به غذا اضافه کنید. در مرحله آخر باید قارچ‌های برش خورده را که پخته شده‌اند به غذا اضافه کنید و ادویه‌های لازم را نیز به خوراک بیفزایید. حال باید درب غذا را برای چند دقیقه بگذارید تا مرغ و قارچ طعمشان به خورد هم برود و خوراک طعمی بی‌نظیر پیدا کند.
یک غذای دیگری که با مرغ و قارچ تهیه می شود و یک غذای رژیمی است مرغ کاچیاتوره با سس قارچ و بلونز است که طرز تهیه آن را قبلا به طور کامل آموزش داده ایم. می توانید از آن استفاده کنید.


غذای رژیمی با سینه مرغ و تهیه یک سالاد سزار خوشمزه

سالاد سزار یکی از خوشمزه‌ترین سالادها است که ملیتی ایتالیایی دارد. این سالاد را هم افرادی که در رژیم غذایی به سر می‌برند دوست دارند و هم افرادی که نیازی به رژیم گرفتن ندارند. برای تهیه سالاد سزار هم می‌توان از فیله استفاده کرد هم از سینه مرغ.
با توجه به این که فیله مرغ چرب‌تر است، به شما پیشنهاد می‌کنیم از سینه مرغ طعم دار شده برای تهیه این سالاد خوشمزه استفاده کنید و آن را به عنوان یک وعده غذایی سالم و کم کالری میل کنید.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت