سبک زندگی فامیلا


شام رژیمی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای رسیدن به اندام ایده آل باید به فکر آن باشید. انسان‌ها در طول روز سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را میل می‌کنند. در میان این وعده‌های غذایی اصلی میان وعده‌هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد.
شام وعده غذایی است که فاصله آن با زمان خواب کم است. برخلاف وعده غذایی صبحانه و ناهارکه هر آنچه در آن‌ها میل کرده‌اید در طول روز مصرف می‌شود و به انرژی لازم برای انجام امور روزمره تبدیل می‌شود، شامی که می‌خورید مستقیم به چربی تبدیل می‌شود و در بدن ذخیره می‌گردد. علت جذب شدن شام این است که پس از این وعده غذایی فعالیت بدنی بسیار کم می¬باشد و غذاهایی که خورده‌اید درگیر فرآیند سوخت و ساز نمی‌شوند.
وعده غذایی شام باید حتی‌الامکان سالم و ساده باشد. یک شام رژیمی علاوه بر این که به شما کمک می‌کند تا همیشه اندامی ایده آل و متناسب داشته باشید، شما را از خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند فشارخون بالا، دیابت و ... حفظ می‌کند.
در اینجا چند نمونه شام رژیمی خوشمزه معرفی شده است. این غذاها را می‌توانید تهیه کرده و در کنار اعضای خانواده نوش جان نمایید و سلامتی را به آن‌ها نیز هدیه کنید.


شام رژیمی و ترکیب سیب زمینی و تخم مرغ

سیب زمینی و تخم مرغ دو ماده غذایی سیر کننده هستند. از این مواد غذایی می‌توانید برای تهیه یک شام کم کالری ولی خوشمزه استفاده کنید. برای تهیه این شام رژیمی باید ابتدا سیب زمینی را به حالت خلال در آورده و آب‌پز کنید.
سپس تخم مرغ را نیز آب پز نمایید. حال سیب زمینی را آبکش کرده و با مقداری روغن زیتون، نعنا، ادویه و نمک ترکیب کرده و در تابه بریزید. حرارت را کم کنید تا سیب زمینی‌ها برشته شوند. حال تخم مرغ را به غذا اضافه کنید و آن را سرو نمایید.


سالاد میوه‌های رنگارنگ یک شام رژیمی خوشمزه

یکی از شام‌های رژیمی خوشمزه و خوش خوراک که طرفداران زیادی دارد، سالاد میوه است. سالاد میوه خوش طعم است و افرادی که این گزینه را به عنوان شام انتخاب می‌کنند، به یک‌بار خوردن آن در طول هفته اکتفا نمی‌کنند.
برای تهیه این شام رژیمی دست شما باز است. در هر فصلی که باشید می‌توانید این شام رژیمی خوشمزه را با استفاده از میوه‌های آن فصل آماده کرده و نوش جان کنید. میوه‌های رنگی سرشار از ویتامین هستند، بنابراین با انتخاب این غذا برای شام با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. هم ویتامین‌های مختلف را به بدنتان برسانید و هم به تناسب اندام دست پیدا کنید.


ماهی سالمون کباب شده یک شام رژیمی سیر کننده و غنی از ویتامین

ماهی یکی از غذاهای خوشمزه، خاص و یک شام رژیمی سیر کننده است که هم می‌توانید آن را به صورت رژیمی تهیه کنید و هم می‌توانید برای پختن ماهی آن را گریل یا بخارپز کنید. برای تهیه این غذای رژیمی به شما پیشنهاد می‌کنیم از ماهی سالمون که نسبت به دیگر ماهی‌ها چرب‌تر است و دارای ویتامین و ید بیشتری می¬باشد استفاده کنید.
این ماهی سرشار از امگا ۳ است و سوخت و ساز و متابولیسم بدنتان بعد از خوردن ماهی سالمون افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل بدون این که تحرک خاصی داشته باشید وعده غذایی مصرف شده به صورت انرژی در می¬آید و تنها ویتامین‌های ماهی هستند که جذب بدن می‌شوند نه چربی آن.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت