سبک زندگی فامیلا


یکی از روش هایی که می توان برای تهیه غذای سالم به کار برد، تهیه غذاهای رژیمی با سبزیجات مختلف می باشد. استفاده از سبزیجات در غذای رژیمی کمک می کند تا بتوان به راحتی نیاز های بدن انسان را تامین نموده و از طرفی هیچ گونه ضرری نیز برای بدن ندارند. معمولا بدن انسان سازگاری بسیار مناسب تری با سبزیجات نسبت به محصولاتی مانند گوشت دارد. بدین ترتیب هر چه استفاده از انواع سبزیجات در غذاها بیشتر باشد، سلامتی افراد مصرف کننده نیز حاشیه امنیت بسیار بیشتری خواهد داشت. معمولا در این سال ها مصرف سبزیجات به صورت خام و همچنین به صورت پخته در انواع غذاها باعث شده تا نیاز بدن انسان به فیبر و همچنین املاح معدنی و در برخی مواقع انواع ویتامین ها تامین شود. بدین ترتیب استفاده از انواع سبزیجات در غذاهای رژیمی می تواند تامین کننده نیاز های اولیه بدن انسان به مواد معدنی و ویتامین ها باشد. معمولا افرادی که به دنبال سلامتی بیشتر می باشند، می توانند انواع سبزیجات را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

ویژگی های استفاده از سبزیجات در انواع غذای رژیمی

معمولا استفاده کردن از انواع سبزیجات در غذای رژیمی می تواند ویژگی های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سبزیجات در غذای رژیمی کم بودن کالری آنها می باشد. بدین ترتیب این امکان به وجود می آید که بتوان غذایی با کیفیت و رژیمی را تهیه نمود. یکی دیگر از مزایای تهیه غذاهای رژیمی با استفاده از سبزیجات عطر و طعم مناسب این غذاها می باشد. معمولا هر کدام از سبزیجات دارای طعم و عطری خاص می باشد. با استفاده از یک یا چند نوع سبزیجات می توان طعم غذای رژیمی را تغییر داده و این موضوع باعث سازگاری غذاهای رژیمی با ذائقه افراد مختلف می شود. از دیگر ویژگی های استفاده از سبزیجات در غذای رژیمی سلامت دستگاه گوارش افراد مختلف می باشد. زیرا معمولا انواع سبزیجات سازگاری خاصی با دستگاه گوارش انسان دارند. این موضوع باعث می شود تا هضم غذاها راحت تر انجام شود. بدین ترتیب افرادی که از غذای رژیمی دارای سبزیجات استفاده می کنند، در طولانی مدت با مشکلات دستگاه گوارش مواجه نمی شوند. بدین ترتیب افرادی که می خواهند سلامتی خود را تضمین نمایند، می توانند از سبزیجات در پخت غذاهای مختلف از جمله غذاهای رژیمی استفاده نمایند.


تاثیر غذای رژیمی دارای سبزیجات بر روی وزن

معمولا سبزیجات مختلف نقش بسیار موثری بر روی سوخت و ساز بدن افراد مختلف داشته و این موضوع باعث می شود تا استفاده از انواع سبزیجات بتوان بر کنترل وزن و در برخی از موارد بر کاهش وزن نیز تاثیر داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند وزن خود را کنترل نموده و یا کاهش وزن با شیب ملایم داشته باشند، می توانند غذاهای رژیمی با سبزیجات مختلف را مورد استفاده قرار دهند. این موضوع باعث شده تا استفاده از سبزیجات مختلفی از جمله شیوید، جعفری، اسفناج، شنبلیله و... در انواع غذاهای رژیمی تبدیل به امری رایج و بسیار مفید شود.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت