دستور غذا فامیلا


 


مدت آماده سازی: 50-60 دقیقه 

مواد لازم

برنج: 2 پيمانه
روغن ذرت: 5-4 قاشق غذاخوري
کره: 25 گرم
شويد خشک: 1 قاشق غذاخوري
زعفران دم کرده: 3-2 قاشق غذاخوري
فيله مرغ: 7-6 عدد
روغن زيتون: 2-1 قاشق غذاخوري
پياز: 1 عدد کوچک
نمک: به مقدار لازم

طرز تهیه

برنج را از قبل خيس کرده، در قابلمه پيرکس بدون درپوش با سيستم مايکرو 100% (بالاترين قدرت) به همراه روغن زيتون، کره و کمي نمک به مدت 20-18 دقيقه زمان دهيد تا آب برنج کشيده شده و مغز پخت شود، سپس آن را زير و رو کرده با درپوش و سيستم مايکرو (قدرت کم) 40% به مدت 16-14 دقيقه زمان دهيد تا برنج به خوبي دم بکشد.
برنج را به سه قسمت کنيد، يک قسمت آن را با کمي شويد خشک، قسمت ديگر را با زعفران دم کرده مخلوط کنيد و قسمت ديگر را سفيد باقي بگذاريد. در ظرف مورد نظر، يک لايه برنج ساده، يک لايه برنج مخلوط شويدي و در لايه بعد برنج زعفراني را قرار دهيد و با دست کاملا فشار دهيد، مدت کوتاهي زمان دهيد، سپس در ظرف مورد نظر بر گردانيد. زرشک تفت داده شده را روي برنج قالبي بريزيد.

فيله مرغ را با زعفران، پياز و کمي روغن زيتون مزه دار کنيد و به به مدت 2-1 ساعت در يخچال استراحت دهيد، سپس به شکل حلزوني شکل دهيد و با خلال دندان فيکس کنيد. فيله ها را به روغن آغشته کرده و با سيستم مايکرو و گريل ( combi ) co 1 مايکرو 20% ( قدرت پايين ) روي سه پايه بلند (بدون درپوش ) به مدت 10-8 زمان دهيد. درصورت تمايل مي توان با سيستم گريل روي سه پايه بلند بدون در پوش به مدت 4-2 دقيقه زمان دهيد تا روي آن طلايي و کمي برشته شود.

درباره ما

فامیلا در سال ۱۳۸۴ با هدف تکمیل سبد خانوار مشتریان ثبت گردید و با تولید انواع ماکارونی وارد عرصه مواد غذایی شد و به تدریج محصولاتی چون رب گوجه فرنگی، تن ماهی، سس کچاپ، روغن زیتون، سرکه سیب و دانه زیتون را به سبد غذایی خود اضافه کرد.

خدمات مشتریان: ۰۲۱۸۶۵۲

ایمیل: info [at] familafamily [dot] com

نقشه سایت